Centra krwiodawstwa


aaa

Przyjaciele Krewniaków


Partnerzy/Patroni


Polecamy


Szukaj

Podaj frazę do wyszukania.


Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o HK i KREWNIAKACH. Zapisz się.


aac

Informacje

Poniedziałek 23 czerwca 2008r.

Zaproszenie mediów - na otwarte dla mediów nagranie spotu „Co 15 sekund …”

Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi - prowadząca kampanię Krewniacy ma przyjemność zaprosić na otwarte dla mediów nagranie spotu „Co 15 sekund…” w ramach kolejnej już kampanii telewizyjnej.

Zapraszamy na realizację zdjęć 24 czerwca (wtorek) godz. 15:30, studio Forty ul. Racławicka 99 w Warszawie

Jak co roku na planie zgromadzą się Krewniacy ubrani w czerwone koszulki z grupą krwi. W tym roku przed kamerami staną Radek Pazura oraz Marcin Velinov (twórca kampanii Krewniacy) w towarzystwie dzieci tzw. Honorowych Krwinek.

Biały symbol grupy krwi na czerwonym tle od początku jest motywem przewodnim Kampanii Krewniacy. Symbol ten stał się znakiem identyfikującym społeczność Krewniaków. Społeczność, która skupia ludzi dobrej woli, którzy oddając krew codziennie ratują czyjeś życie.

„Żeby przeżyć po wypadku potrzebowałem aż 10 litrów krwi” - Radek Pazura B Rh+


Motywem przewodnim tegorocznej kampanii jest ... 15 sekund. Co 15 sekund potrzebna jest krew, by ratować ludzkie życie. Celem kampanii poza oczywistą promocją idei Honorowego Krwiodawstwa jest zbiórka pieniędzy na flotę najnowocześniejszych autobusów do poboru krwi imienia Jana Pawła II. Brakuje tak niewiele do całości potrzebnych środków, dlatego liczymy na ofiarność Polaków. Tym większe ma to znaczenie, że najnowocześniejszy na świecie autobus do poboru krwi im. Jana Pawła II będzie zakupiony na 30 lecie pontyfikatu naszego Wielkiego Papieża Polaka.

Pierwsze spoty wyemitowane zostaną 7 lipca br. Kampania będzie trwać do końca miesiąca na wszystkich antenach TVP (TVP1, TVP2, TVP3, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Historia).

„Każdego raku w Polsce krew ratuje ludzkie życie nawet dwa miliony razy” - Marcin Velinov 0 Rh+

To już 9 kampania medialna Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi i czwarta z kolei telewizyjna kampania Krewniacy zrealizowana pod patronatem Telewizji Publicznej. Przypomnijmy, że od 15 lipca br. do 20 sierpnia 2007 roku „Krewniacki” spot reklamowy prezentowany był na sześciu kanałach Telewizji Polskiej, głównego patrona medialnego kampanii. W spocie reklamowym ”Moim bohaterem jest...” udział wzięły takie gwiazdy jak: Katarzyna Figura, Grażyna Wolszczak, Agnieszka Włodarczyk, Patrycja Markowska, Iwona Guzowska, Radosław Pazura, Marek Siudym, Mariusz Czerkawski, Marcin Velinov oraz Maciej Orłoś. Motywem przewodnim kampanii były dzieci i ich bohaterowie, czyli … rodzice Honorowi Dawcy Krwi.

W ramach zeszłorocznej kampanii, Polacy - Krewniacy, wysłali ponad 220 tysięcy smsów wspierając zbiórkę pieniędzy na zakup autobusu do poboru krwi. Tym samym, łącznie w trzech zbiórkach pieniędzy zebraliśmy już 1.806 783,23 PLN!

Więcej informacji nt. nagrania spotu reklamowego

Bartosz Pomykała
tel./faks: +48 22 843 53 99
tel.: +48 602 33 11 33
e-mail: media@krewniacy.pl


Komentuj Wszystkie komentarze
(0)

Archiwum

RCKiK


Krewniacy polecają



Zamknij

Skomentuj artykuł


Podaj kod z obrazka (5 znaków)
Zamknij

Napisz do nas



Podaj kod z obrazka (5 znaków) (Podaj kod)

* oznaczono pola wymagane
Katarzyna Velinov, krewniacy, Marcin Velinov

Krewniacy - Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi 
adres do korespodencji : Domaniewska 35A lok 41, 02-672 Warszawa, Tel. 602 33 11 33
© 2012 KEFHDK. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Światowa Fundacja Promocji Krwiodawstwa - Krew dla Życia
ul. Mokotowska 58/10, 00-543 Warszawa, Tel./fax 22 620 51 52
© 2011 SFPKKZ. Wszelkie prawa zastrzeżone.