Centra krwiodawstwa


aaa

Przyjaciele Krewniaków


Partnerzy/Patroni


Polecamy


Szukaj

Podaj frazę do wyszukania.


Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o HK i KREWNIAKACH. Zapisz się.


aac

Informacje

Środa 25 czerwca 2008r.

Nagranie spotu reklamowego do najnowszej kampanii Krewniacy „Co 15 sekund …”

Wczoraj w warszawskim studio Forty, realizowany był spot reklamowy do najnowszej kampanii telewizyjnej Krewniaków „Co 15 sekund...” Jak co roku na planie zgromadzili się Krewniacy ubrani w czerwone koszulki z grupą krwi. W tym roku przed kamerami stanęli Radek Pazura oraz Marcin Velinov (twórca kampanii Krewniacy) w towarzystwie dzieci tzw. Honorowych Krwinek, wśród których był syn Marka Siudyma - Tadzik.

Motywem przewodnim tegorocznej kampanii jest ... 15 sekund. Co 15 sekund potrzebna jest krew, by ratować ludzkie życie. Chcemy zilustrować Polakom częstotliwość z jaką podaje się krew potrzebującym, a co za tym idzie olbrzymiej ilości krwi potrzebnej do tego.

„Co 15 sekund w polskich szpitalach potrzebna jest krew - mówią dzieci - Honorowe Krwinki w spocie

Celem kampanii poza oczywistą promocją idei Honorowego Krwiodawstwa jest zbiórka pieniędzy na najnowocześniejszy autobus do poboru krwi imienia Jana Pawła II za pośrednictwem serwisu sms. Koszt jednego smsa to 2,44 zł z VAT.

„Zbieramy środki na wyposażenie medyczne autobusu do poboru krwi imienia Jana Pawła II. Wyślij sms o treści krew na numer 72102- mówi w spocie Radek Pazura

Spot kończy się słowami... „W trakcie emisji tej reklamy krew ratuje życie dwojga ludzi”, które mają sprowokować widza do myślenia o potrzebie oddawania krwi, szczególnie teraz w najtrudniejszym okresie dla krwiodawstwa - okresie letnim.

Pierwsze spoty wyemitowane zostaną 7 lipca br. Kampania będzie trwać do końca miesiąca na wszystkich antenach TVP (TVP1, TVP2, TVP3, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Historia).

posłuchaj relacji z nagrania (Radio TOK FM)

Julia (BRh+), Vera (0Rh+), Ula (ARh+), Zosia (ABRh+), Helenka (0Rh+), Patrycja (BRh+), Mateusz (0Rh+), Tadzio (0Rh+), Mikołaj (BRh+) reprezontowali polskie Honorowe Krwinki....

 
 
 
 
 
 
 

To już 9 kampania medialna Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi i czwarta z kolei telewizyjna kampania Krewniacy zrealizowana pod patronatem Telewizji Publicznej.

Przypomnijmy, że od 15 lipca br. do 20 sierpnia 2007 roku Krewniacki spot reklamowy prezentowany był na sześciu kanałach Telewizji Polskiej, głównego patrona medialnego kampanii. W spocie reklamowym ”Moim bohaterem jest...” udział wzięły takie gwiazdy jak: Katarzyna Figura, Grażyna Wolszczak, Agnieszka Włodarczyk, Patrycja Markowska, Iwona Guzowska, Radosław Pazura, Marek Siudym, Mariusz Czerkawski, Marcin Velinov oraz Maciej Orłoś. Motywem przewodnim kampanii były dzieci i ich bohaterowie, czyli … rodzice Honorowi Dawcy Krwi.

W ramach zeszłorocznej kampanii, Polacy - Krewniacy, wysłali ponad 220 tysięcy smsów wspierając zbiórkę pieniędzy na zakup autobusu do poboru krwi. Tym samym, łącznie w trzech zbiórkach pieniędzy zebraliśmy już 1.806 783,23 PLN!


Monitoring mediów zapewnia PRESS SERVICE



Komentuj Wszystkie komentarze
(4)

Archiwum

RCKiK


Krewniacy polecają



Zamknij

Skomentuj artykuł


Podaj kod z obrazka (5 znaków)
Zamknij

Napisz do nas



Podaj kod z obrazka (5 znaków) (Podaj kod)

* oznaczono pola wymagane
Katarzyna Velinov, krewniacy, Marcin Velinov

Krewniacy - Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi 
adres do korespodencji : Domaniewska 35A lok 41, 02-672 Warszawa, Tel. 602 33 11 33
© 2012 KEFHDK. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Światowa Fundacja Promocji Krwiodawstwa - Krew dla Życia
ul. Mokotowska 58/10, 00-543 Warszawa, Tel./fax 22 620 51 52
© 2011 SFPKKZ. Wszelkie prawa zastrzeżone.