Centra krwiodawstwa


aaa

Przyjaciele Krewniaków


Partnerzy/Patroni


Polecamy


Szukaj

Podaj frazę do wyszukania.


Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o HK i KREWNIAKACH. Zapisz się.


aac

Informacje

Czwartek 10 lipca 2008r.

„Co 15 sekund …” najnowsza telewizyjna kampania reklamowa Honorowego Krwiodawstwa 2008 r.

Od początku tygodnia we wszystkich stacjach TVP emitowany jest spot reklamowy do największej Ogólnopolskiej Kampanii na rzecz Honorowego Krwiodawstwa Krewniacy. Jest to kolejna potężna akcja promująca Honorowe Krwiodawstwo i zachęcająca do oddawania krwi. Termin kampanii nie jest przypadkowy: w okresie wakacyjnym tego niezastąpionego leku w Polsce dramatycznie brakuje. W trakcie trwania kampanii zbieramy środki na wyposażenie najnowocześniejszej na świecie mobilnej stacji krwiodawstwa - autobusu do poboru krwi imienia Jana Pawła II.

Tegoroczna kampania reklamowa nosi tytuł „Co 15 sekund…”. Właśnie, co 15 sekund w polskich szpitalach potrzebna jest krew, by ratować ludzkie życie. Chcemy zilustrować Polakom częstotliwość, z jaką podaje się krew potrzebującym, a co za tym, jaka jest potrzebna ogromna ilość krwi.


 

W spocie udział wzięli ubrani w czerwone koszulki Krewniaków, Radek Pazura oraz Marcin Velinov (twórca kampanii Krewniacy) w towarzystwie dzieci tzw. Honorowych Krwinek.

„Co 15 sekund w polskich szpitalach potrzebna jest krew” - mówią w spocie dzieci - Honorowe Krwinki

„W trakcie emisji tej reklamy krew ratuje życie dwojga ludzi”. Słowa te mają sprowokować widza do myślenia o potrzebie oddawania krwi, szczególnie teraz w najtrudniejszym okresie dla polskiego krwiodawstwa - okresie letnim.
Poza promocją idei Honorowego Krwiodawstwa, za pośrednictwem serwisu sms zbieramy pieniądze na najnowocześniejszy autobus do poboru krwi imienia Jana Pawła II. Koszt jednego smsa to 2,44 zł z VAT.

„Zbieramy środki na wyposażenie medyczne autobusu do poboru krwi imienia Jana Pawła II. Wyślij sms o treści krew na numer 72102” - mówi w spocie Radek Pazura

Kampania będzie trwać do końca miesiąca na wszystkich antenach Telewizji Polskiej - TVP1, TVP2, TVP3, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Historia.

To już 9 kampania medialna Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi i czwarta z kolei telewizyjna kampania Krewniacy zrealizowana pod patronatem Telewizji Publicznej.

W ramach zeszłorocznej kampanii, Polacy - Krewniacy, wysłali ponad 220 tysięcy smsów wspierając zbiórkę pieniędzy na zakup autobusu do poboru krwi. Tym samym, łącznie w trzech zbiórkach pieniędzy zebraliśmy już 1.806 783,23 PLN! Dzięki zgromadzonym środkom nasz autobus w wersji bazowej jest już w produkcji. Środki, które zbieramy w tym roku zostaną wykorzystane na zakup i montaż wyposażenia medycznego, niezbędnego do poboru krwi.

Dołóż swoją cegiełkę! Brakuje Tak niewiele! Zostań Krewniakiem! Ratuj z nami ludzkie życie!


Komentuj Wszystkie komentarze
(4)

Archiwum

RCKiK


Krewniacy polecają



Zamknij

Skomentuj artykuł


Podaj kod z obrazka (5 znaków)
Zamknij

Napisz do nas



Podaj kod z obrazka (5 znaków) (Podaj kod)

* oznaczono pola wymagane
Katarzyna Velinov, krewniacy, Marcin Velinov

Krewniacy - Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi 
adres do korespodencji : Domaniewska 35A lok 41, 02-672 Warszawa, Tel. 602 33 11 33
© 2012 KEFHDK. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Światowa Fundacja Promocji Krwiodawstwa - Krew dla Życia
ul. Mokotowska 58/10, 00-543 Warszawa, Tel./fax 22 620 51 52
© 2011 SFPKKZ. Wszelkie prawa zastrzeżone.