Centra krwiodawstwa


aaa

Przyjaciele Krewniaków


Partnerzy/Patroni


Polecamy


Szukaj

Podaj frazę do wyszukania.


Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o HK i KREWNIAKACH. Zapisz się.


aac

Informacje

Środa 1 pażdziernika 2008r.

Serwis Krewniacy.pl wśród czołowych polskich marek w Internecie?

W poniedziałkowym artykule Pulsu Biznesu nt. rozwoju internetowych marek na polskim rynku mediów, Marek Staniszewski - dyrektor strategiczny agencji Young & Rubicam Brands, która badała opinie internautów, stwierdził, że w badaniu nie przewidziano wzrost popularność serwisu Krewniacy.pl w ciągu roku ostatniego roku.

Media są coraz bardziej zdominowane przez marki internetowe. Wśród nich pierwsze skrzypce gra Google, ale cenimy też polskie znaki.

W badaniu Brand Asset Valu-ator (BAV) i MillwardBrown SMG/KRC, dotyczącym opinii konsumentów na temat różnych marek, przeanalizowano ich w sumie 1300 z 95 branż. Zdecydowanym zwycięzcą w kategorii na najpopularniejsze portale i usługi internetowe i to zarówno na świecie, jak i w Polsce, okazał się Google.

W naszym kraju tuż za nim uplasowały się: Skype, Gadu-Gadu, Allegro i Wikipedia. Nieco inna jest kolejność w rankingu sporządzonym na podstawie głosów internautów. Wśród nich także wygrała firma Larryego Pagea i Sergeya Brina, ale kolejne miejsca zajęły: Wikipedia, Gadu-Gadu, Allegro i Grono.net. Pod uwagę wzięto wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek i wiedzę, jaka jest związana z poszczególnymi markami” - wyjaśnia Marek Staniszewski, dyrektor strategiczny agencji Young & Rubicam Brands, która badała opinie internautów.

„Marki internetowe rozwijaj ą się coraz szybciej. Yahoo stało się światową marką w ciągu dwóch lat, MySpace i YouTube potrzebowały na to jeszcze mniej czasu” - mówi Beata Mońka, prezes Young & Rubicam Brands.

Potwierdza to także honorowy gość konferencji „Digital Day”, podczas której zaprezentowano wyniki badań BAV.

„Świat mediów analogowych powoli umiera Jego miejsce zajmują marki internetowe, takie jak Google, Skype czy Allegro” - uważa Simon Silvester, brytyjski guru marketingu interaktywnego, autor książki „How to think digital”.

Polscy respondenci spośród medialnych marek internetowych najczęściej wymieniali: Wirtualną Polskę, Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, o2.pl i Dziermik.pl. Z badania wynika również, że sprzedaż elektronicznych wersji gazet codziennych rośnie szybciej niż i chwersji papierowych. O sile Internetu świadczy również to, że w światowym rankingu- BAV, obejmującym wszystkie kategorie produktów i usług, marka Google zajęła ósmą pozycję.

Jaka jest recepta na stworzenie rozpoznawalnej na całym świecie marki. „Skutecznie rozwiązujemy powszechne i istotne problemy ludzi. To nie jest nowa recepta na sukces. Przeciwnie, brzmi niemal jak typowy slogan. Trudność tkwi w realizacji. Nasze produkty są proste w obsłudze, a oferują duże możliwości. Zawdzięczamy to innowacyjnym, zaawansowanym technologiom, których nie widać, ale które skutecznie napędzaj ą naszą wyszukiwarkę. Resztę załatwia za nas Internet, który pozwala na szybką komunikację” - zdradza Artur Waliszewski, country business manager Google Poland.

„W badaniu nie uwzględniono takich marek, jak Nasza-klasa.pl i Krewniacy.pl. Nie przewidzieliśmy, że w ciągu roku tak bardzo wzrośnie ich popularność” - przyznaje Marek Staniszewski.

NAJLEPSZE MARKI W POSZCZEGÓLNYCH KATEGORIACH WEDŁUG POLSKICH INTERNAUTÓW

Najinteligentniejsze i najbardziej pomocne
Onet.pl
Google
Wikipedia
Najbardziej otwarte na dialog i przystępność
Grono.net
Myspace.com
Gadu-Gadu
   
Praktyczne
Gogle
Wirtualna Polska
Wikipedia
Wyjątkowe
Google
Yahoo!
Interia.pl
   
Postępowe
Onet.pl
Google
Wikipedia
Wizjonerskie i misyjne
Travelplanet.pl
Wirtualna Polska
Dziennik.p
l
   
Trendy
Google
Gadu-Gadu
Wirtualna Polska
Pewne siebie
YouTube
Dziennik.pl
Gadu-Gadu

Puls Biznesu, 29.09.2008


Monitoring mediów zapewnia PRESS SERVICE


Komentuj Wszystkie komentarze
(0)

Archiwum

RCKiK


Krewniacy polecają



Zamknij

Skomentuj artykuł


Podaj kod z obrazka (5 znaków)
Zamknij

Napisz do nas



Podaj kod z obrazka (5 znaków) (Podaj kod)

* oznaczono pola wymagane
Katarzyna Velinov, krewniacy, Marcin Velinov

Krewniacy - Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi 
adres do korespodencji : Domaniewska 35A lok 41, 02-672 Warszawa, Tel. 602 33 11 33
© 2012 KEFHDK. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Światowa Fundacja Promocji Krwiodawstwa - Krew dla Życia
ul. Mokotowska 58/10, 00-543 Warszawa, Tel./fax 22 620 51 52
© 2011 SFPKKZ. Wszelkie prawa zastrzeżone.